חדשים בתחום השייט?: חוות דעת

חדשים בתחום ה-Freestyle Cruising
זה החופש לבחור איך אתם רוצים ליהנות מהכל. אחרי הכל, זוהי החופשה שלכם.

מצאו שייט

"החופשה הטובה ביותר אי פעם!"

מעולם לא הפלגנו לפני כן אז לא ידענו למה לצפות. אני חייבת לומר שה-Epic היא מדהימה, מדהימה, מדהימה! לכל המשפחה שלי היו כל כך הרבה דברים לעשות, ילדים בגיל 4 ו-7, עסוקים 24/7. ראינו את ה-Blue Man Group, סירק דה סוליי והופעות אחרות. הכל היה פשוט מדהים. לא יכולנו לבקש יותר מזה. האקווה פארק על האונייה היה אדיר. מועדון הילדים Recess היה מצוין, ברוב הערבים הם ביקשו ללכת. לא יכולנו לצאת לטיול טוב יותר, ממש!

שם משתמש: cajunlady | יעד: איי הבהאמה המזרחיים | תאריך ההפלגה: אוגוסט 2009

"ובאשר למחלת ים, לא היתה לי"

כפי שהכותרת מעידה, מעולם לא רציתי לצאת לשייט (פחד ממחלת ים, בטן רגישה!) ובכן, אני בהכנות לשייט ה-4 שלי ב-3 שנים בעוד מספר שבועות. הפלגתי על Spirit, Dawn ו-Gem, כולן של NCL, ולמרות שאינני יכול להשוות למתחרות, איני רואה בכך כל צורך. אם מצאתם משהו טוב, למה לשנות? יש לי עוד סיפורים לחלוק איתכם אך אין מספיק מקום לעשות זאת ורובכם יחשוב שאני מאריכה בדברים. לכל אונייה יש את הזכרונות הנפלאים שלה. אבל אני חייבת לומר שה-Dawn וההפלגה לברמודה היו הכי מדהימות!! אני עובדת בתחום שירות הלקוחות ובגלל זה קשה להרשים אותי. אבל הצוות ב-Dawn עשה זאת בשפע!!! מלזכור את השם שלך, ועד להעדפות שלך ולעזרה בכל דרך שהם יכולים, הם היו פשוט נהדרים. האוכל היה לעילא ולעילא במסעדות הנושא והבידור היה מעל לממוצע. שירות החדרים היה מופתי וצוות המלצרים במסעדות, בטרקלינים ובקזינו נתן שירות מסור. חשבתי להפליג עם Epic בקיץ הזה, ומתישהו אעשה זאת, אבל בינתיים אני מפליגה שוב על ה-Dawn בעוד מספר שבועות ואני ממש חסרת סבלנות !!! ובאשר למחלת ים, לא הייתה לי. השתמשתי במדבקות נגד מחלת ים ולאחר היום ה-1 לא היה לי גם בהן צורך–ולמי שמוטרד, יש להם צוות רפואי מלא שיכול לסייע לכם וגיליתי שכמה קוקטיילים הם תרופה נפלאה;)

שם משתמש: Monrat | יעד: ברמודה/איי הבהאמה | תאריך ההפלגה: אפריל 2009

"חוויה אפית"

לא יכולנו לבקש חוויה טובה יותר בהפלגה הראשונה שלנו. התחלנו לתכנן את החופשה הזו באוקטובר 2009 וככל שהתאריך התקרב כך גם גברה ההתרגשות שלנו. לבסוף, הגיע היום המיוחל ויצאנו לחופשה של פעם בחיים. האונייה עצמה היא פשוט מפוארת. זוהי אוניית הנוסעים השניה בגודלה בים, ואוניית הנוסעים הגבוהה ביותר בעולם עם 19 סיפונים, שמתוכם 16 הם סיפוני נוסעים. החדר שלנו התאים ביותר לשלושתינו, והיה נוח מאוד. יחד עם החדר שלנו קיבלנו גם גישה למתחם הספא, דבר מדהים בפני עצמו. האוכל היה אולי הכי טעים שאי פעם טעמנו. לכל המפליגים על אונייה זו אני ממליץ במיוחד לנסות את טפאניאקי. הבידור היה מבין הטובים ביותר בענף ההפלגות כיום. יכולתי להגיד עוד הרבה אבל אינני רוצה להרוס לכם את החוויה. בכדי להבין את כוונתי, עליכם לבחור בהפלגה באונייה Norwegian Epic. בסיכומו של דבר, זה היה נפלא ויותר מזה, כולל חוויה בלתי נשכחת שתישאר איתנו לתמיד.

שם משתמש: Lormatnik | תאריך ההפלגה: יולי 2010

"חוויה מעולה"

רק לא מזמן (2-9 במאי) חזרתי מהשייט הראשון (אך לא האחרון!!) שלי באונייהDawn לברמודה. מהרגע שעלינו לאונייה ועד שירדנו מהאונייה בניו יורק, הכל היה מדהים. הצוות, האוכל, המוסיקה, ההופעות... הכל היה כיף מטורף. התלונה היחידה שלי היא שהשירותים ליד הבריכה היו מקולקלים משך כמה ימים. האונייה הייתה גדולה מספיק אך לא יותר מידי. תודה מיוחדת לפול (מגיש בבר) מחכה בקוצר רוח להזמין את החופשה הבאה שלי!!

שם משתמש: Parrothead | יעד: ברמודה

"ההפלגה הראשונה שלנו"

ההפלגה הראשונה שלנו הייתה על ה-Dawn ב-7 בפברואר בשייט למערב הים הקריבי ממיאמי. אני חייבת לומר, היה כיף גדול! החופשה הטובה ביותר שהיינו בה מזה 10 שנים ואנחנו בהחלט נפליג שוב עם NCL. החדר עם מרפסת (9592) היה הרבה יותר משציפינו והצוות והעובדים היה מעולה. קיבלנו יחס מלכותי, פינקו אותנו כמעט יותר מידי. האוכל היה מדהים, הבידור ממעלה ראשונה, והאונייה פשוט יפהפיה. סיורי החוף שעשינו היו ממש נחמדים. חוף 7 Mile Beach היה קצת צפוף, אבל היה ממש מושלם ללכת על החול הרך ולשחות במים החמימים של הקריביים. הריסות המאיה היו יפהפיות, אבל החויה לא הייתה מושלמת מכיוון שהיו שם הרבה אנשים באותו היום והאזור היה מעט יותר "תיירותי" משציפינו. למרות זאת, בסך הכל הייתי נותן לטיול ציון של 9.5 מתוך 10. באמת שלא רצינו לעזוב את האונייה כשחזרנו למיאמי!

שם משתמש: Dfdpiper | יעד: מערב הים הקריבי | תאריך ההפלגה: פברואר 2010

"זוהי חוויה שלעולם לא תשכחו"

זו הייתה הפלגה שניה, אך הראשונה עם NCL, אי אפשר להשוות את הדרך שבה NCL מציגה את המוצר שלה. מהרגע שאתם מגיעים לאונייה ועד הרגעים האחרונים לפני החזרה הבייתה, NCL תספק לכם חוויה שלעולם לא תשכחו. השייט שלנו בדצמבר 2009 היה לכבוד אירוע מיוחד, יום ההולדת ה-50 של אשתי, והחלטנו לחגוג אותו על אונייה מופלאה. הצוות עשה עבודה נהדרת בקישוט החדר שלנו ואפילו הכינו עוגה במיוחד ליום ההולדת שלה. החוויה כולה הייתה מופלאה, מהצוות ועד האוכל, הכל היה מושלם. החוויה עודדה אותנו לצאת לשייט נוסף על ה-Gem בדצמבר 2010 ושוב על ה-Gem ב-2011. זו הייתה חוויה נהדרת בהשוואה להפלגה הראשונה שלנו עם חברת הפלגות אחרת.

שם משתמש: FirsttimeFreestyler | תאריך ההפלגה: דצמבר 2009

"מדהים!!!"

בתור התחלה, זו הייתה ההפלגה הראשונה שלי. קראתי חוות דעת באתרים אחרים וקצת נבהלתי, אבל אני יכול לומר בכנות, אני מכור. ולא רק להפלגות, אלא ל-NCL ולסגנון ה-Freestyle שלהם!!! הצוות באונייהGem, כל אחד ואחד מהם, היו ממש ידידותיים, מטופחים ושמחים באמת כל הזמן!! צוות מנהלי השייט (החביב עלי הוא איין, אל תיקח את זה אישית ברט) היו מצחיקים, ידידותיים ותכננו היטב את המסע. האוכל במסעדות הכלולות היה מצויין, אך מסעדות הנושא ממש שוות כל $$. ה-Gem ו-NCL בהחלט יצרו את החופשה הטובה ביותר שאי פעם חוויתי, ואני מבטיח שהם יראו אותנו "מטיילים בעולם" שוב בקרוב! תודה ל-NCL ולכל הצוות המדהים על ה-Norwegian Gem!!

שם משתמש: spanglerjason | תאריך ההפלגה: פברואר 2010

"הפלגה ראשונה מעולה"

בעלי ואני חזרנו לא מזמן לסקוטלנד מההפלגה הראשונה בחיינו. תמיד רציתי להפליג אבל חששתי שהחופשה תיהרס בגלל מחלת ים. אני שמחה לומר שמהרגע שעליתי לאונייה הרגשתי נפלא, לא לקחתי שום כדורים, ולא סבלתי בכלל. ה-Norwegian Gem היא אונייה מופלאה שהפכה את השייט הראשון שלנו לים התיכון לחוויה כל כך מהנה. החדר שלנו עם מרפסת באונייה ה-9 היה נהדר, המיטה הייתה נוחה ביותר, והמרפסת עשתה את זה בשבילי. בילינו בקרים רבים על המרפסת, צופים בהגעת האונייה לנמלים כגון מלטה, נאפול, רומא וליבורנו, ומאוד נהנינו מהנוף מהמרפסת שלנו כשספינות השירות ניסו לחבור לאונייה בקאן. החלק האהוב עלינו ביום היה בסביבות השעה 7 אחר הצהריים, כשהאונייה לרוב התכוננה לצאת מהנמל, היינו עולים לבר Great Outdoors, מזמינים בקבוק יין קריר, מקשיבים למוסיקה החיה וצופים בשמש השוקעת בעודנו מפליגים מהנמל. המרשימה ביותר הייתה השקיעה מעל מפרץ נאפולי. שלמות. עכשיו אנחנו חושבים על השייט הבא ולאן נרצה להפליג.

שם משתמש: TartanWanderer | יעד: אירופה | תאריך ההפלגה: ספטמבר 2009

"אהבנו את הנוחות והגמישות"

אשתי ואני בדיוק חזרנו מהפלגת 7 ימים מברצלונה לנמלי איטליה וספרד. ה-Jade היא אונייה נהדרת והייתה במצב מעולה. היא נראתה כמעט כמו חדשה. החדר שלנו עם מרפסת היה נוח, מעוצב היטב, ודייל החדר עשה עבודה נהדרת ודאג שהחדר יהיה מסודר ומצוייד. זו הייתה הפעם הראשונה שהפלגנו בסגנון "free-style" וגילינו שאנחנו ממש נהנים מהנוחות והגמישות של לבחור את הזמנים, הסגנונות והתפריטים של המסעדות. אני בהחלט אפליג שוב עם NCL. עבודה מצויינת!!!

הנמלים היו מצוינים ומרגיעים, אך היזהרו בנאסאו. יש שם הרבה מקומיים שינסו לגרום לכם לקנות הכל. בסך הכל, האונייה יפהפיה, נקיה, הצוות ידידותי ויש הרבה דברים לעשות. התלונה היחידה שלי היא שהייתי רוצה שהבריכה והג'קוזי יישארו פתוחים גם אחרי השעה 10 בערב. היו ערבים רבים בהם הייתי שמח לשבת בג'קוזי עם כוס יין טוב.

שם משתמש: KevinK | יעד: אירופה | תאריך ההפלגה: יוני 2010

"מאוד אהבנו את הקונספט של freestyle"

זו הייתה ההפלגה הראשונה שלי. בחרתי בשייט הספציפי הזה מכמה סיבות. שאלתי את כל החברים שנסעו למדינות שונות וגיליתי שכולם הסכימו שבליז היא המקום היפה והרומנטי ביותר שאליו הם נסעו. בנוסף, בעלי ואני כל הזמן משנים את דעתנו לגבי מה שאנחנו רוצים לעשות. בגלל זה, אנחנו לא אוהבים כשיש שעות קבועות בהן אנחנו צריכים לאכול. מאוד אהבנו את הקונספט של freestyle. הנסיעה שלנו גם הייתה מתוכננת בזמן חופשת האביב ולמרות שאנחנו צעירים לא רצינו חופשת אביב מטורפת ופרועה. רצינו לבחור בחברה שבה היה הסיכוי הטוב ביותר למינימום קהל צעיר ורועש. היו לנו מעט בעיות עם רעש כשניסינו לישון בלילה, אך הדאגות שלנו בנושא היו חשובות מאוד לצוות של NCL. הם היו מאוד איכפתיים והשתדלו מאוד לפצות אותנו על הבעיות שהיו לנו. מאוד נהנינו מצוות החדר שלנו שאמרו לנו "בוקר טוב" כל יום כאילו באמת התכוונו לכך, ובכל הזדמנות שאלו אותנו איך עובר עלינו היום. למיטב ידיעתי NCL היא חברת השייט עם המחירים הטובים ביותר בשוק. הבידור על האונייה הזו הוא מדהים!!!

שם משתמש: Jandy | יעד: הקריביים | תאריך ההפלגה: אפריל 2010

"הטיול הכי מדהים בחיים!"

זו הייתה ההפלגה הראשונה שלי, אך בהחלט לא האחרונה! כל המשפחה שלי (19 בני משפחה בגילים שבין 13-75) נפגשה במיאמי מ-3 מחוזות שונים בקנדה לשייט אל קוסטה מאיה, רואטן, בליז ואיי הבהאמה היפהפיים. למרות הקבוצה הגדולה, הצלחנו כולנו לבלות שבוע מדהים, בלי רגע אחד של שעמום או מתח. התאהבנו בברמן בשם ריקרדו, שטיפל בנו לאורך כל השבוע, ודאג לכך שהדאגה היחידה שלנו תהיה לבחור בן המוחיטו של היום לבין קסדה מלאה קורונה צוננת. הצוות מושלם, ותמיד יצא מגדרו לוודא שתמיד נרגיש כמו האנשים המיוחדים ביותר באונייה. כשעזבנו את האונייה זה הרגיש כמו פרידה, ממש לא רצינו לעזוב! עם זאת, השייט הבא כבר מוזמן (לברמודה) ואני מחכה בקוצר רוח לעלות על האונייה עם הצוות המדהים של NCL!